Totalt antall sidevisninger

lørdag 3. desember 2011

Oppussing og adventstid


Her er det lite oppdateringer om dagen. Jeg bobler av energi, så her er det oppussing på gang. jeg fant plutselig ut at jeg ville rive en vegg i 2 etg så vi fikk loftsstue. Det fører jo mye mer med seg enn bare og rive :). Vi måtte legge nytt gulv, og bytte foreldresoverommet. De fleste romma ble byttet på her. Så da var det maling, rydding i skap og leker og div. det er jo bare helt skjønt når det er gjort da . Ble fornøyd med soverommet vårt egentlig :)


Koselig liten krok :)
Beklager uklart bilde, men nissene har tatt plass i stolene :)
Dårlig bilde her og ser jeg, men dette er adventsstaken min :)

Ønsker dere alle en fin adventstid. Må vi ikke glemme hverandre og hvorfor vi feirer julen. Skal ikke bare være store fine gaver og kjøpepress..

Klem

2 kommentarer:

  1. Skal si, skal si! Dere hadde jo megabra belligenhet på foreldresoverommet før. Med DET fine vinduet. Men skjønner hvis loftstua skal få lov til å være der altså. Så koselig rom dere har fått nå da. Er ikke bare bare å rive vegger og bytte rom. Det blir det ofte mye ekstraarbeid av ja. Men du mangler ikke akkurat på energi, haha! Flinka!

    SvarSlett
  2. Huset deres ser kjempeflott ut! Og skal si du får ting unna, står visst ikke på energien hos deg skjønner jeg:) Ha en fortsatt fin adventstid! Hilsen Silje.

    SvarSlett