Totalt antall sidevisninger

mandag 21. november 2011

Bryllup

Hei !

Her har det vært stille en god stund nå. Det kommer bare av at vi har hatt bryllup her hos oss.
Vår eldste datter gifta seg i helgen, og vi arrangerte en liten fest i stua hos oss. Og med kjole som skulle syes, bryllupskaka som skulle bakes, og et hus som skulle stå sånn noenlunde på stell, ja...så blir det ikke tid til blogging akkurat.

Men vi hadde en kjempefin fest, tror alle var fornøyde. Rart når førstemann flytter ut for godt, men det er jo
sånn det skal være da ;)..


Blomsteroppsatsene lagde jeg av stilker med orkidèr.
 

To bord med plass til 26 stk dekte vi til i stua vår .


Kaka fikk jeg lov til og lage, ble ikke fornøyd med marsipantrekket men ... 



Brudeparet !!


Deilig mat bestilt på telemarkssvingen. Anbefales... 


Noen av gjestene !

Nydelig brudebukett 


Så var den helgen over, deilig og slippe tankene fri fra bryllup...For nå kan juleforberedelse ta over :)

Gleder meg til og finne fram julepynt, og fylle fryser og kakebokser med kaker. Koselig tid før jul syntes jeg, liker og pynte, bake og (spise) ...Linjene blir rundere, men de får vi rette opp når jula er over :)..

Ha en fin mandag !

Klem

3 kommentarer:

  1. Dere hadde ordnet og gjort alt så fint, Marianne! Blomster, kake, pynt, alt! En kjempekoselig bryllupsmiddag var det. Flinke folk.

    SvarSlett
  2. Jeg bokmerkede dette nettstedet en stund siden på grunn av de interessante innholdet og aldri har jeg vært misfornøyd. Fortsett det gode arbeidet. .

    Julebord

    SvarSlett
  3. Et nydelig bryllup altså :)
    Litt av en jobb du hadde lagt ned i forbindelse med denne dagen altså. Imponert!

    SvarSlett