Totalt antall sidevisninger

søndag 5. februar 2012

Hei


Her skjer det visst ingen verdens ting på bloggen for tiden. Min pc er gått i stykker, har prøvd og få den fiksa, men det gikk visst ikke så bra. Alle bilder ligger der, så her sitter jeg med en annen pc som ikke er min. Må nok bare av gårde og få kjøpt meg en ny..

Ellers skjer det en ting i hodene våres for tiden. Vi har begynt og leke med tanken om og bygge hytte igjen :).
Vi har hatt to hytter som vi har hatt selv, og en som vi bygde for og selge..

Og når tankene begynner og rulle, da er det ikke lett :D.. Plutselig er jeg på interiørfronten før hytta er tegnet
og tomten er kjøpt...Har lyst til og bygge en hytte i home & Cottage stil. Blir nok en røff og bruksvennlig hytte
ja :)...

Men jeg er snart tilbake her regner jeg med, i morra er det mandag og en ny uke begynner. Ha en fin uke
alle sammen, er vi gode så blir allting så godt :))

Klem fra Marianne



2 kommentarer:

  1. Så kjedelig når pcen blir ødelagt! kjenner til den. Håper det snart ordner seg da. Enda en hytte? Dere er sprø! Men det hørtes kjempegøy ut å lage en hytte i skikkelig homeandcottage-stil! Bygg i vei!

    SvarSlett
  2. Hei Marianne:) Så flinke dere er! Hytte i Home&Cottage-stil høres bare lekkert ut! Jeg er også i hyttemodus om dagen, men det er riktignok en liten en på noen-og-tredve kvadratmeter, så min utfordring blir nok å begrense meg! Moro med planlegging er det ihvertfall:) God ny uke! Hilsen Silje.

    SvarSlett