Totalt antall sidevisninger

torsdag 29. september 2011

Stua mi

Her er noen bilder fra stua mi.

Nå tenker dere sikkert : 13 barn, og hvit sofa ? Hvordan går det ann ? Joda det går veldig fint det. I denne stua er nesten ikke barna. Jeg har to stuer, en som vi kaller TVstua, den er litt mer røff . Det er stort sett den stua vi bruker. Greit og ha en som jeg kan pynte litt i uten og være redd for at barna skal rive ned og ;

To sofagrupper har jeg i denne stua, godt med plass :)


Home & Cottage skapet mitt er jeg veldig fornøyd med.

Her ble bildene for store. Bedre lykke neste gang !

1 kommentar:

  1. Det ble rålekkert med skapet storesøs!! Også synes jeg bildene ble helt perfekte, det er bedre med store bilder, så slipper man å kniiipe øynene sammen for å se på bildene :)

    SvarSlett